بسم الله الرحمن الرحیم
این بازی به صورت اپیزودی تولید و عرضه می شود. اولین اپیزود این بازی، در 2 خرداد 95 مصادف با 15 شعبان منتشر خواهد شد.
تصاویر زیر، کانسپتی از شخصیت و اتاق خواب مهدیار است.
تصاویر زیر، ابتدای بازی را روایت می کند:
بسم الله الرحمن الرحیم
این بازی به صورت اپیزودی تولید و عرضه می شود. اولین اپیزود این بازی، در 2 خرداد 95 مصادف با 15 شعبان منتشر خواهد شد.
تصاویر زیر، کانسپتی از شخصیت و اتاق خواب مهدیار است.
تصاویر زیر، ابتدای بازی را روایت می کند:
در سندی در سال ۲۰۰۸ به طور خاص به بازی World of Warcraft، بازی زندگی دوم و ایکس باکس زنده به عنوان اهداف بالقوه برای جاسوسی، ردیابی ID، ردیابی محل، و دیگر فعالیتهای ضد تروریستی اشاره شده است.
سازمان NSA در شکار فعالیتهای تروریستی، جاسوسان آمریکایی و بریتانیایی به بازیهای آنلاین مانند World of Warcraft نفوذ کردند و آنها را به عنوان زمینهای حاصلخیزی برای جمع آوری اطلاعات در نظر گرفته اند.
اسناد طبقهبندی شده نیویورک تایمز، گاردین و ProPublica توسط پیمانکار سابق NSA ادوارد اسنودن، نشان میدهند که سازمانهای جاسوسی آمریکا و انگلستان بازیهای آنلاین را مورد هدف جاسوسی خود قرار داده اند.
در سندی در سال ۲۰۰۸ به طور خاص به بازی World of Warcraft، بازی زندگی دوم و ایکس باکس زنده به عنوان اهداف بالقوه برای جاسوسی، ردیابیID، ردیابی محل، و دیگر فعالیتهای ضد تروریستی اشاره شده است. این اسناد همچنین نشان میدهد که سازمانهای جاسوسی، بازیهای آنلاین را برای استخدام خبرچینان مورد استفاده قراردادهاند.
پنج بازی عرضهشده در سایت Verigames به گونهای طراحی شدهاند که وقتی کاربر یک معما را حل میکند و به مرحله بالاتر میرود، در واقع یک معادله ریاضی را حل کرده که با استفاده از آن میتوان معایب نرمافزار موردنظر را که میتواند مورد سوءاستفاده در حملات سایبری قرار گیرد، شناسایی کرد.
اعضای مرکز بازی برای تغییر، برای بهره گیری بیشتر از این بازی به هند و خاور دور سفر کردند تا از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم منطقه آشنا شوند. آنها در بازگشت، ایده هایی برای سه بازی روی تلفن های همراه ارزان قیمت با خود آوردند.
بازیهای رایانهای با روندی که پیش میرود کارکردهای مثبتش به مراتب کمتر از کارکردهای منفیاش است. اگر به صورت گذرا تصمیم به بررسی آثار مثبت آن را داشته باشیم، تنها پاسخگوی نیاز بازی کودکان در شیوه زندگی آپارتمان نشینی و تک فرزندی است.
این بازیها از سویی توانسته وقت خالی فرزندان خانواده را در غیبت والدین پوشش دهد، بچهها را با انواع بازیهای خشن آشنا میسازد، ورود بسیاری از بازیها که محصولات بیگانگان هستند و هیچگونه سنخیتی با بازیهای بومی محلی کشورمان ندارند، بهخاطر فقدان نظارت بر فروش و عرضه این کالا در بازار است و متأسفانه بیتوجهی والدین و عدم شناخت آنان از آثار و عواقب اینگونه بازیها و آزاد گذاشتن فرزندان و فقدان هرگونه نظارت و کنترل آنان هنگام بازی، شرایط بسیار نامطلوبی را میتواند در شکلگیری شخصیت این قبیل کودکان باقی بگذارد. متأسفانه عدم نظارت بر محتوای بازی و تناسب سنی آن با بازیگر، قطعاً ریشه بخش اعظمی از جرم و جنایتهای دهههای آینده را رقم خواهد زد که ناشی از غفلت و قصور خانواده، مدرسه و جامعه است.
تعداد صفحات : 2