اعضای مرکز بازی برای تغییر، برای بهره گیری بیشتر از این بازی به هند و خاور دور سفر کردند تا از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم منطقه آشنا شوند. آنها در بازگشت، ایده هایی برای سه بازی روی تلفن های همراه ارزان قیمت با خود آوردند.
بازیهای رایانهای با روندی که پیش میرود کارکردهای مثبتش به مراتب کمتر از کارکردهای منفیاش است. اگر به صورت گذرا تصمیم به بررسی آثار مثبت آن را داشته باشیم، تنها پاسخگوی نیاز بازی کودکان در شیوه زندگی آپارتمان نشینی و تک فرزندی است.
این بازیها از سویی توانسته وقت خالی فرزندان خانواده را در غیبت والدین پوشش دهد، بچهها را با انواع بازیهای خشن آشنا میسازد، ورود بسیاری از بازیها که محصولات بیگانگان هستند و هیچگونه سنخیتی با بازیهای بومی محلی کشورمان ندارند، بهخاطر فقدان نظارت بر فروش و عرضه این کالا در بازار است و متأسفانه بیتوجهی والدین و عدم شناخت آنان از آثار و عواقب اینگونه بازیها و آزاد گذاشتن فرزندان و فقدان هرگونه نظارت و کنترل آنان هنگام بازی، شرایط بسیار نامطلوبی را میتواند در شکلگیری شخصیت این قبیل کودکان باقی بگذارد. متأسفانه عدم نظارت بر محتوای بازی و تناسب سنی آن با بازیگر، قطعاً ریشه بخش اعظمی از جرم و جنایتهای دهههای آینده را رقم خواهد زد که ناشی از غفلت و قصور خانواده، مدرسه و جامعه است.
آژانس امنیت ملی آمریکا مخفیانه نرمافزار جاسوسی بر یک صد هزار رایانهای نصب کرده که آنها را به سراسر جهان ارسال کرده است.
روزنامه نیویورکتایمز گزارش داد نوشت: آژانس امنیت ملی آمریکا نرمافزاری را در صد هزار رایانه در سراسر جهان، غیر از آمریکا نصب کرده که به واشنگتن اجازه میدهد عملیات نظارتی بر این رایانهها را انجام دهد.
امروزه مهمترین پایگاه جنگ نرم مدیوم سینما و رسانه تعریف شده که هر یک از اینها به شاخههای متعددی تقسیم بندی میشوند. برای نمونه رسانه ها به مجموعه های فراگیری [محلی، منطقه ای، ملی، بین المللی]، اعتبار [سفید، خاکستری، سیاه] و وسیله ارتباطی [مطبوعات، سایت ها، رادیو و تلویزیون] تقسیم بندی میشوند و شناخت هر عرصه در تئوری جنگها بسیار با اهمیت است.
نبرد برای تصرف قلبها و ذهنها شاید معنای تام و کامل جنگ نرم باشد که بیشک نسبت به جنگهای نظامی و اقتصادی از پیچیدگی و دشواری بیشتری برخوردار است. تا سالها پیش اگر هدف از جنگهای نظامی تصرف یک منطقه جغرافیایی بود امروز دیگر نه سرزمین بلکه تک تک افراد همان منطقه جغرافیای مورد هدف هستند.
امروزه مهمترین پایگاه جنگ نرم مدیوم سینما و رسانه تعریف شده که هر یک از اینها به شاخههای متعددی تقسیم بندی میشوند. برای نمونه رسانه ها به مجموعه های فراگیری [محلی، منطقه ای، ملی، بین المللی]، اعتبار [سفید، خاکستری، سیاه] و وسیله ارتباطی [مطبوعات، سایت ها، رادیو و تلویزیون] تقسیم بندی میشوند و شناخت هر عرصه در تئوری جنگها بسیار با اهمیت است.
فهرست
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات……………………………………………………………….
پیشگفتار…………………………………………………………………………
مقدمه…………………………………………………………………………….
تعریف موضوع…………………………………………………………………
اهمیت موضوع…………………………………………………………………
فصل دوم:……………………………………………………………………….
مراحل کنسروسازی…………………………………………………………..
انتخاب مواد اولیه………………………………………………………………
۲-۱-فرآورده های دامی……………………………………………………..
۳-۱- نشاسته در صنایع کنسرو…………………………………………….
۴-۱- استفاده از شکر در کنسروسازی……………………………………
۵-۱- استفاده از نمک در کنسروسازی……………………………………
۶-۱- اسیدهای آلی……………………………………………………………
۷-۱- سایر مواد اولیه…………………………………………………………
۱- درجه بندی مواد اولیه…………………………………………………….
۲- تمیز کردن مواد اولیه……………………………………………………..
تعداد صفحات : 12