در سندی در سال ۲۰۰۸ به طور خاص به بازی World of Warcraft، بازی زندگی دوم و ایکس باکس زنده به عنوان اهداف بالقوه برای جاسوسی، ردیابی ID، ردیابی محل، و دیگر فعالیتهای ضد تروریستی اشاره شده است.
سازمان NSA در شکار فعالیتهای تروریستی، جاسوسان آمریکایی و بریتانیایی به بازیهای آنلاین مانند World of Warcraft نفوذ کردند و آنها را به عنوان زمینهای حاصلخیزی برای جمع آوری اطلاعات در نظر گرفته اند.
اسناد طبقهبندی شده نیویورک تایمز، گاردین و ProPublica توسط پیمانکار سابق NSA ادوارد اسنودن، نشان میدهند که سازمانهای جاسوسی آمریکا و انگلستان بازیهای آنلاین را مورد هدف جاسوسی خود قرار داده اند.
در سندی در سال ۲۰۰۸ به طور خاص به بازی World of Warcraft، بازی زندگی دوم و ایکس باکس زنده به عنوان اهداف بالقوه برای جاسوسی، ردیابیID، ردیابی محل، و دیگر فعالیتهای ضد تروریستی اشاره شده است. این اسناد همچنین نشان میدهد که سازمانهای جاسوسی، بازیهای آنلاین را برای استخدام خبرچینان مورد استفاده قراردادهاند.