loading...
مهدی امینی
سرباز گمنام بازدید : 368 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
واکنش جليلي به تاسيس بنياد، "آجودان مقام ریاست جمهوری" در سفر فردا چه کسي خواهد بود؟، پشت پرده جوايزي با رنگ و لعاب صهيونيستي، طرح مجلس براي تعريف "جرم سياسي" و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروز است.

هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

نگراني رژيم صهيونيستي از تنش‌زدايي ايران با غرب

يک استاد سوييسي در خصوص مصاحبه روحاني با شبكه تلويزيوني ان بي سي آمريكا و تأكيد وي بر اين نكته كه ايران هرگز قصد ساخت سلاح اتمي را نداشته و در آينده هم نخواهد داشت، گفت: رئيس‌جمهوري جديد ايران فردي قابل اعتماد است و در حرف‌هايي كه مي‌زند، واقعاً جدي است.

به گزارش ايرنا، رولاند پوپ بر اين باور است كه روحاني به خاطر مشروعيت بالايي كه از سوي مردم در انتخابات بدست آورده، داراي نفوذ سياسي زيادي است و حرف‌هايي را كه مي‌زند، مي‌تواند به واقعيت درآورد و رئيس‌جمهوري ايران در پي تنش‌زدايي با غرب است و بنيامين نتانياهو نخست‌وزير اسرائيل از اين موضوع نگران است.

در ترکیب هیئت همراه روحانی در سفر به نیویورک چه کساني حضور دارند؟

روحانی غروب روز دوشنبه به وقت نیویورک وارد فرودگاه جان.اف کندی این شهر خواهد شد و بلافاصله برنامه‌های وی آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، گرچه هنوز ترکیب تیم روحانی در این سفر قطعی نشده است، اما به نظر می‌رسد با رسیدن ویزاهای درخواستی به جز تعدادی محدود، همراهان روحانی مشخص شده‌اند و به جز محمد نهاوندیان که به دلیل داشتن گرین‌کارت نیازی برای درخواست ویزا ندارد، حسام‌الدین آشنا و بهمن حسین‌پور معاون تشریفات نهاد ریاست‌جمهوری جزو همراهان ریاست‌جمهوری در این سفر خواهند بود.

همچنین محمدعلی نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر نفت هم جزو همسفران رئیس‌جمهور در این سفر خواهند بود.

سياست مسموم‌سازي دانشگاه تقابل دشمن با پيشرفت علمي است 

محمدکاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه‌ اسلامی، با اشاره به اينکه دانشگاه‌های ایران امروز فراتر از اهداف چشم‌انداز 20 ساله هستند، اظهار داشت: می‌توانیم قاطعانه بگوییم که در آستانه سال تحصیلی جدید، آمادگی لازم جهت رکورد زدن در عرصه علوم و فناوری را داریم، البته دشمن هم تلاش می‌کند فضای دانشگا‌ه‌های ما را مسموم کند تا دانشجویان و دانشمندان جوان ما از پیشرفت باز بمانند.

این فعال سیاسی در گفتگو با ايسنا با تاکید بر اينکه کسانی که معتقدند فضای دانشگاه‌ها بسته است، دچار توهم هستند، افزود: کادر علمی و کادر آموزشی فوق‌العاده بازی در دانشگاه‌های کشور حاکم است و کسانی که معتقد هستند فضای سیاسی آزاد در دانشگاه‌ها وجود ندارد، این‌ها افراد متصل به جریانات وابسته به غرب هستند و به دنبال تدریس و ترویج علم سکولار در بين دانشجويانند و کسانی که بخواهند جلوی پیشرفت علم بر پایه اسلام و مواضع دینی را بگیرند، دانشگاه اجازه عرضه اندام به آنان نخواهد داد.

رابطه ايران با آمريکا منوط به تغيير رويه استعمارگري غرب

سردار جزایری؛ معاون ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرگزاري دانشجو در ارزیابی سفر روحانی به نیویورک و ملاقات وی با مقامات آمریکایی گفت: به نظر می‌رسد برخی رسانه‌های خارجی و بعضی دنباله‌های آن‌ها در کشور می‌خواهند این گونه القا کنند که در صورت برقراری مذاکره، مسائل فی‌مابین این دو کشور حل و فصل خواهد شد، در صورتی که مشکل استکبار جهانی با ایران بر سر گفتمان انقلاب اسلامی است و تا آنان از رویه استعماری خود دست برندارند، رابطه واقعی این دو جامعه محقق نخواهد شد.

تابعيت اروپايي منافقين هم براي آنان خانه‌اي فراهم نکرد

سید محسن حکیم عضو شورای رهبری مجلس اعلای اسلامی عراق یکی از امور مهم بعد از سرنگونی صدام را در شورای حکومتی عراق، بحث حضور منافقین در خاک عراق دانست و اظهار داشت: منافقین در خاک عراق هیچگونه موقعیت قومی ندارند و پناهنده نیستند و دولت و پارلمان عراق این سازمان را سازمان تروریستی می‌داند از این رو عراق به طور مستمر از سال 2003 با سازمان‌های بین‌المللی نظیر سازمان ملل، کمیسیاریای عالی پناهندگان و صلیب سرخ جهانی در تماس روزانه بوده تا این موضوع به طور صحیحی ختم شود، اما سر باز زدن منافقین از امتثال به امر حاکمیتی دولت عراق همواره مشکل ساز بوده است ونکته ديگر اينکه صدام زمین‌های مردم عراق را در الخالص که بیشتر شیعه هستند گرفته و به منافقین داده که نزدیک به 36 کیلومتر است و هم اکنون بیش از 260 پرونده از این شکایات در دادگاه‌های عراق موجود است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در گفتگو با برنا با اشاره به اينکه دو سال گذشته دولت عراق بخش اعظمی از منافقين را به پایگاه لیبرتی در داخل فرودگاه بغداد منتقل کرده، افزود: اما باز آن‌ها برای اینکه در اشرف باقی بمانند و با فشار بین‌المللی به دولت عراق، به اشرف باز گردند، 100 تن از مهمترین کادرشان را به بهانه فروش وسایل و تسویه حساب در اشرف باقی گذاشتند، اما نهایتا حادثه اخیر حمله به پادگان پیش آمد و از این رو همگی به لیبرتی منقل شدند و با اصرار دولت عراق براي خروج آنان، هیچ کشوری به آنها اقامت نمي‌دهد.

وي 912 نفر از آن‌ها را دارای اقامت و تابعیت از اروپا دانست و تصريح کرد: دولت آلبانی در حومه تیرانا مکانی را تدارک دیده و اعلام کرده که تنها 210 نفر از آن‌ها را می‌توانند پذیرش کنند که حدود 80 تن از آنان به تیرانا منتقل شده‌اند. همچنین بحث اعزام آنان به شیلی و نیوزیلند مطرح شد که این امر نیز محقق نشد. نوری مالکی، نخست وزیر عراق با توجه به شرايط کنوني مجددا بر خروج آنان تاکید کرده‌ است.

رفع تحريم‌ها جبران کننده خسارات وارده به مردم ايران نيست

منصور حقيقت‌پور عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اقدام دادگاه‌هاي اروپايي در رفع تحريم غيرقانوني شركت‌ها و بانك‌هاي ايراني را اقدام مثبتي تلقي کرد و اظهار داشت: اما كافي نيست زيرا به دليل تحريم شركت‌هاي ايراني، خسارات سنگيني به مردم و شركت‌هاي ايراني وارد شده است كه بايد آن‌ها را جبران كرده و خسارت بدهند.

نايب رييس اول كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با ايرنا با اشاره به اينکه بايد تا رفع همه تحريم‌هاي ناعادلانه عليه جمهوري اسلامي ايران تلاش كنيم، تصريح کرد: رفع تحريم‌ها را بايد از دو راه سياسي و حقوقي دنبال كرد و بايد عليه تحريم ناعادلانه شركت‌هاي ايراني در مجامع بين‌المللي و حقوقي طرح دعوي كرد و وزارت امور خارجه نيز بايد از طريق راهكارهاي سياسي، رفع تحريم‌ها را پيگيري كند.

پشت پرده جوايزي با رنگ و لعاب صهيونيستي  

وقتی جایزه صلح نوبل به اشخاص معلوم الحالی چون شیمون پرز و باراک اوباما و جایزه اسکار به فیلمی چون آرگو تعلق می‌گیرد دیگر حساب جایزه نوبل معماری کاملاً مشخص است. جایزه معماری پریتزکِر جایزه‌ای است که هرساله از سوی بنیاد هایت به یک معمار اعطا می‌شود. این جایزه در سال ۱۹۷۹ از سوی جی.آ پریتزکر پایه گذاشته شد و توسط خانواده یهودی "پریتزکر" مدیریت می‌شود. این جایزه لقب نوبل معماری را به خود اختصاص داده است. به برنده جایزه پریتزکر ۱۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا اهدا می‌شود.



"پِنی پریتزکر" در کنار باراک اوباما و همسرش

به گزارش مشرق، در حال حاضر خانم "‌پنی پریتزکر" مدیریت جایزه پریتزکر را بر عهده دارد. "پنی پریتزکر" از اعضاء خانواده پریتزکر و رئیس تبلیغات مالی «اوباما» در سطح ملی است. پنی یک میلیاردر و وارث یک خانواده یهودی است. اوبه عنوان حامی مالی بسیاری از کاندیداهای ایالات متحده امریکا بسیار شناخته شده است. پنی هماهنگ‌کننده اصلی حمایت از «اوباما» در بین یهودیان است؛ وی یکی از ثروتمندترین زنان آمریکایی است که رئیس مالی ستاد اوباما در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز بوده است. خانواده پریتزکر مالک کمپانی" اود لوت اینتر تینمنت" می‌باشد که این کمپانی یکی از حامیان مالی فیلم ضد ایرانی "گلاب" می‌باشد.


"جان استوارت" مجری یهودی برنامه تلویزیونی آمریکایی"دیلی شو" و کارگردان فیلم ضد ایرانی "گلاب"(نفر سوم) در کنار "مازیار بهاری" (نفر دوم از چپ) روزنامه‌نگار و مستندساز ایرانی-کانادایی که در اغتشاشات سال 88 دستگیر شد

پروژه "گلاب" براساس فیلمنامه‌ای از "جان استوارت" مجری یهودی برنامه تلویزیونی آمریکائی "دیلی شو" طراحی شده است. این فیلم به عنوان اولین گام برای ورود این مجری یهودی به عرصه فیلمسازی محسوب می‌شود و با اقتباس از کتاب "سپس آنها به دنبال من آمدند: یک داستان خانوادگی از عشق، اسارت و بقا" نوشته "مازیار بهاری" قرار است در چند کشور مختلف جلوی دوربین برود.


"گلشیفته فراهانی" از بازیگران فیلم ضد ایرانی گلاب در کنار بهروز وثوقی و شجریان


هزینه ساخت پروژه سینمایی «گلاب» در حدود 30 الی 40 میلیون دلار برآورد شده است، این پروژه در شهر "عَمان" پایتخت کشور "اردن" فیلمبرداری خواهد شد و علاوه بر «استوارت»، کمپانی "اود لوت اینترتیمنت" متعلق به خانواده یهودی"پریتزکر" و "اسکات رودین"، یکی از تهیه‌کنندگان یهودی هالیوود این هزینه‌ را تأمین خواهند کرد.

شكايت شستا از باج‌خواهي نماينده مجلس كذب محض است

روز گذشته یکی از خبرگزاري‌ها به نقل از يك منبع آگاه، مدعي شده بود كه يكي از نمايندگان مجلس هشتم از شستا باج‌خواهي كرده است و این نماینده مجلس درخواست‌های غیر‌معقولی از جمله دریافت ۱۵۰ میلیون تومان و یک ساختمان در سعادت‌آباد تهران داشته که علی‌رغم تهدیدهایش، این خواسته‌های وی توسط مدیریت وقت عملی نشده است و همچنين ادعا شده بود كه شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) از اين نماينده به دستگاه قضايي شكايت كرده و پرونده آن همچنان مفتوح است.

در اين راستا منتظرالمهدي، مسئول روابط عمومي شستا در گفتگو با الف گفت: بنابر استعلامی که از دايره حقوقی شستا داشتیم، چنين شكايتي وجود خارجي ندارد و مشخص نيست كه منبع آگاهي كه اين خبر را به خبرگزاري مذکور داده چه كسي است! و چنين منبع آگاهي وجود ندارد، خبر شكايت اين شركت از يك نماينده سابق مجلس را "كذب محض" خواند.

ديدار خاتمي از زندانيان آزاد شده سياسي

 محمد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان با حضور در منزل فیض‌الله عرب سرخی و محسن امین‌زاده از بازداشت شدگان وقایع سال ۸۸ که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند با آنها دیدار و احوال‌پرسی کرد.

به گزارش افکار، فیض‌الله عرب سرخی و محسن امین‌زاده از بازداشت‌شدگان وقایع سال ۸۸ عصر چهارشنبه به همراه تعدادی دیگر از بازداشت شدگان حوادث ۸۸ از زندان آزاد شدند

واکنش جليلي به تاسيس بنياد

یک عضو ستاد سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری درباره برخی اخبار مبنی بر تشکیل یک اندیشکده از سوی سعيد جلیلی اظهار داشت: برخی فعالان سیاسی و دانشجویی به سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد تشکیل بنیادی را داده‌اند اما جلیلی تا زمانی که در شورای امنیت حضور داشت با این پیشنهاد موافقت نکرده بود.

به گزارش افکار سعید جلیلی پس از حکم مقام معظم رهبری مبنی بر عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به صورت منظم در جلسات مجمع حضور پیدا می‌کند و احتمالاً بازگشت وی به دانشگاه امام صادق (ع) برای تدریس منتفی خواهد بود.

"آجودان مقام ریاست جمهوری" در سفر روحاني به آمريكا چه کسي خواهد بود؟

رئیس‌جمهور که به استقبال یک مقام عالیرتبه خارجی می‌رود و یا وقتی او را برای رفتن به یک سفر خارجی بدرقه می‌کنند، علاوه بر مسئولین دولتی و شخصیت‌هایی که در مراسم حضور می‌یابند، یک افسر نظامی پشت‌سر رئیس‌جمهور است که به آن "آجودان" گفته می‌شود.

به گزارش فارس، "آجودان" که واژه‌ای فرانسوی است و فرهنگستان زبان و ادب فارسی کلمه "فریار" را معادل آن برگزیده و تصویب کرده، در اصل منصبی نظامی است که امروزه به افسرانی گفته می‌شود که به‌طور مستقیم در خدمت فرماندهان یا مقامات عالیرتبه، وظایف ویژه‌ای را انجام می‌دهند.


"فریار (آجودان) مقام ریاست جمهوری" از کارکنان نظامی برجسته با درجه امیری یا سرداری است که از جنبه تخصصی باید به مناسبات و تشریفات نظامی داخل و خارج کشور کاملاً آشنا و از جنبه‌های فردی از تناسب اندام، برازندگی، تیزهوشی و اعتماد به نفس برخوردار بوده و به حرکات نظامی مسلط و انعطاف‌پذیر باشد.

شُکوه‌دادن به مراسم‌های استقبال و بدرقه رسمی و نیمه رسمی از مقام ریاست جمهوری هنگام خروج و ورود به کشور و نیز مراسم‌‌های استقبال و بدرقه از رؤسای‌جمهور مدعو از طریق نظارت و فرماندهی و کنترل نیروهای تشریفات نظامی و آرایش صحنه‌ها با موقعیت‌ مکانی و زمانی راهبری و همراهی با رئیس جمهور هنگام استقرار در جایگاه‌، ادای احترام به پرچم و دیدن سان و رژه از وظایف اصلی آجودان رئیس‌جمهور است.

از دیگر مسئولیت‌های مهم "فریار رئیس جمهور" در سفرهای خارج از کشور، آشنا کردن مقام ریاست جمهوری به رموز مراسم‌های رسمی و مراقبت ویژه از اجرای دقیق آئین‌ تشریفات است که اجرای آن نیازمند آگاهی کامل از نحوه مراسم‌های استقبال، بدرقه و نثار گل و امضای دفتر یادبود و موارد مشابه است.

در مراسم استقبال رسمی از سلطان قابوس پادشاه عمان در کاخ سعدآباد که قرار بود برنامه «سان» اجرا نشود و حتی فرش قرمز مخصوص نیز از مسیر جمع شد، افسر تشریفات نباید برای گزارش دادن حرکت می‌کرد بلکه باید در محل توقف کرده و بدون حرکت و ارائه گزارش، فرمان «پافنگ» می‌داد اما اشتباه فرمانده بخاطر نبودن فریار، نظم مراسم را به هم ریخت.

حرکت افسر تشریفات و پهن نکردن فرش قرمز


در مراسم بدرقه از روحانی در تاریخ ۲۱ شهریور ماه در فرودگاه مهرآباد نیز رئیس‌‌جمهور در جایگاه، در سمت چپ معاون اول ایستاد که این نیز اشتباه فاحشی در تشریفات بود و رئیس‌جمهور باید در سمت راست می‌ایستاد و در همان سمت، حرکت می‌کرد و معاون نیز در سمت چپ با یک قدم فاصله عقب‌تر، حرکت می‌کرد.

از آنجا که تاکنون مأموریت امیر "حسین افشارزاده" آجودان ریاست‌جمهوری در دوره احمدي‌نژاد از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح لغو نشده و مسئولان تشریفات دولت نیز درخواستی برای انتخاب فریار جدید نداشته‌اند، مشخص نیست چرا آجودان ویژه رئیس‌جمهور در دو مراسم رسمی اخیر ریاست جمهوری حضور نداشته در حالی که فریار پادشاه عمان، وی را در سفر به تهران همراهی کرده بود.

با این تفاسیر باید منتظر بود و دید در اولین مراسم رسمی بدرقه رییس‌جمهور که فردا دوشنبه به منظور سفر وی به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت می‌گیرد، چه کسی پشت سر روحانی خواهد ایستاد.

بالاخره "جرم سياسي" هم تعريف شد


به گزارش تسنيم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را با عنوان "جرم سیاسی" تهیه کردند که در آن تعریفی بر مبنای اعتدال و منطبق با چارچوب قانون اساسی از جرم سیاسی بیان و مرجع صالح و تشریفات رسیدگی به جرم سیاسی مشخص شده است كه این طرح امروز از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد و اين طرح به امضای 19 نفر از نمایندگان رسیده است.

 در فصل اول اين طرح آمده است: هرگاه رفتاری با انگیزه نقد عملکرد حاکمیت یا کسب یا حفظ قدرت، واقع شود بدون آنکه مرتکب، قصد ضربه‌ زدن به اصول و چهارچوب های بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، جرم سیاسی محسوب می‌شود؛ جرائم زیر از جمله جرائم سیاسی محسوب می‌شوند:

1- توهین، ایراد افتراء و نشر اکاذیب نسبت به رؤسای سه قوه،‌ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام،‌ معاونان رئیس جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اعضای شورای نگهبان
2- توهین به رئیس کشور خارجی یا نماینده سیاسی آن
3- جرائم مندرج در قانون فعالیت احزاب، جمعیت‌ها و انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمنهای اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده
4- جرائم راجع به تقصیرات مقامات و مأموران دولتی موضوع فصل دهم باب پنجم قانون مجازات اسلامی
5- جرائم مقرر در قوانین انتخابات خبرگان رهبری، ریاست جمهوری،‌ مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا
تبصره- جرائم موجب حد، قصاص و دیه، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی،‌ جرائم خشونت‌بار، آدم‌ربایی، قاچاق، شروع به این جرائم و معاونت در آنها،‌ جرائم سیاسی محسوب نمی‌گردند.
انتهای پیام/
سرباز گمنام بازدید : 395 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

روزنامه خندان

کوچیک شما !

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.

payam-resan

تعداد صفحات : 435

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سنگر یاوران حجت(عج)
  • سنگر جنگ نرم یاوران حجت(عج)
  • معبرسایبری ساوه
  • معبر سایبری اندیشه
  • تهدیدات فضای مجازی
  • این پرچم تا قیامت بالا است*سرگرمی*
  • برندزلینک
  • فتوکده | کارت پستال و کارت ویزیت
  • چت روم افسر جوان جنگ نرم
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • سایت جنگ نرم
  • عکس و مطالب کم یاب
  • نرم افزار
  • جنگ نرم2
  • جنگ نرم
  • کاربر روزانه
  • کد های برنامه نویسی
  • پایگاه شهدای فردوس
  • بهترین سایت تفریحی
  • قم دانلود
  • شمشیر داموکلس
  • دانلود نمونه سوالات استخدامی
  • افسر جوان جنگ نرم/سایبری
  • مجتمع فرهنگی باران
  • فرهنگی-هنری
  • این پرچم تا قیامت بالاست
  • دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
  • بسیج
  • تدریس خصوصی
  • عینک آفتابی مردانه
  • افسر جوان جنگ نرم
  • خرید شارژ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • عاشقانها
  • اف سی بی دانلود
  • dokhtarakashegh
  • کاربردروزانه2
  • وبلاگ تخصصي موزيك
  • اف سی بی دانلود
  • طلبــه سايبري
  • کافه تنهایی
  • خرید شارژ
  • حال کنید و لذت ببرید
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • بیداری اندیشه
  • عینک آفتابی مردانه
  • گروه فرهنگی مشکات
  • سلام علی ال یاسین
  • مجموعه كاملي از نمونه سوالات دبيرستان قسمت اول
  • کاربردروزانه
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به کدام نامزد ریاست جمهوری96 رای می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1316
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 592
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 384
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 4,138
  • بازدید سال : 35,321
  • بازدید کلی : 964,155
  • مترجم سایت36زبان روز دنیا